Monday 24 March 2014

Tagged Under:

(InfoHiburan)Respon Anzalna Nasir Isu Dilayan Seperti Wanita Jijik !!

By: Unknown On: 23:23
  • Share The Gag
  • (InfoHiburan)Respon Anzalna Nasir Isu Dilayan Seperti Wanita Jijik !!

    Sebuah akhbar tempatan pada Ahad mendakwa Anzalna Nasir dilayan seperti wanita yang jijik dan kotor oleh seorang aktor di lokasi penggambaran drama.

    Dakwaan itu timbul selepas aktor berkenaan dikatakan terasa hati dengan Anzalna.


    Bagaimanapun, pelakon seksi itu yang dihubungi GUA menafikan mempunyai masalah dengan mana-mana aktor sehingga menyebabkan dirinya rasa terhina.

    "Saya akui, saya ada membaca mengenai berita tersebut. Saya enggan ulas lanjut perkara itu kerana lambat laun orang semua akan tahu perkara sebenar."

    "Saya rasakan, di pihak saya sendiri, sejujurnya saya tidak mempunyai apa-apa masalah dengan mana-mana pelakon lelaki. Tidak tahu pula jika ada antara mereka mungkin punyai masalah dengan saya."

    "Saya mengambil serius pekerjaan saya sebagai seorang pelakon. Saya melakukan kerja saya secara profesional. Saya tidak campur urusan peribadi dan kerjaya."

    "Jika boleh dilihat, sebelum ini, saya pernah bekerja dengan ramai aktor, ada yang sudah berkahwin, ada juga yang masih bujang. Tiada masalah timbul," ulas Anzalna nanti."

    "Tiada cerita-cerita kurang enak keluar dan saya jalankan kerja saya dengan bersungguh-sungguh sebelum ini. Saya hormati semua aktor. Saya juga sudah punyai teman lelaki. Saya tidak tahu pula bagaimana cerita ini boleh timbul."

    Ketika ditanya adakah dakwaan yang timbul ini ada kaitan dengan dia dan Izzue Islam yang baru-baru ini bergandingan dalam drama bersiri Aku Isterinya, Anzalna menjelaskan yang dia tiada masalah dengan Izzue dan dia menjalankan kerja yang ditanggungjawabkan secara profesional.

    0 komentar:

    Post a Comment