Sunday 30 March 2014

Tagged Under:

(InfoSemasa)Sarah Bajc isteri Philip Wood Percaya Pesawat Tidak Terhempas

By: Unknown On: 15:16
  • Share The Gag


  • (InfoSemasa)Sarah Bajc isteri Philip Wood Percaya Pesawat Tidak Terhempas:

    Pasangan hidup kepada Philip Wood, salah seorang penumpang kapal terbang MH370, percaya pesawat itu tidak terhempas sebaliknya disembunyikan.

    Sarah Bajc yang temubual dalam saluran BBC News merasakan seolah-olah wujud motif lain yang dirancang memandangkan terdapat 30 jurutera pertahanan di dalamnya.

    “Setiap jenayah mesti ada niat dan motif di sebaliknya. Ada 30 jurutera pertahanan dalam pesawat itu dengan kemahiran yang unik."

    “Mereka boleh menjadi sesuatu yang berharga untuk mana-mana negara yang mencari kelebihan untuk peralatan tentera mereka. Ada banyak motif di sebaliknya, tapi saya tak nampak ada motif untuk seseorang membuatkan pesawat terhempas.”

    Sarah Bajc berpendapat ada banyak motif disebalik kehilangan MH3700 tetapi dia tidak nampak ada motif untuk seseorang membuatkan pesawat terhempas.

    Sarah Bajc berkata dia tidak memiliki sebarang kepakaran dalam membuat kenyataan ini tetapi berdasarkan "common sense". Tetapi katanya pandangannya juga banyak disuarakan pakar penerbangan dalam laman Facebook yang diwujudkan dengan nama ‘Finding Philip Wood’.

    Sarah Bajc berkata ramai memberi pandangan pesawat itu dirampas, bukannya terhempas. Jadi saya pelik mengapa usaha pencarian hanya tertumpu di lautan.

    Saya percaya ada sesuatu berlaku disebaliknya dan ramai merasakan kerajaan cuba mengelirukan kami,”.

    0 komentar:

    Post a Comment